2015. ápr 03.

The Animal News ~ 2015. Április

írta: The Animal News
The Animal News ~ 2015. Április

animals7_880.jpg

 

Srác-sarok

 

Norbi: Végre, itt van a tavasz és én is jövök a rovatommal. (:
Játékok
~ Tombraider
Norbi: Az szerintem nagyon jó rész, amikor Lara Croft belemegy a csapdába, felhúzzák és onnan kell lőni az ellenséget. (: Kedvenc fegyvereim a géppuska és a shot gun. 
~ The Expendlabes 2, magyarul a Feláldozhatók 2 Videójáték
Norbi: Bár nekem csak a demo verzió van meg, de így is nagyon szeretem. Kedvenc szereplőm Barney Ross. A legjobb fegyver itt a pisztoly (legalábbis az én elképzelésem szerint).
Nerf
Norbi: Hoztam nektek egy kis különlegességet. Mivel közelgő húsvétra már meg is kaptam a születésnapi ajándékomat, ami nem más, mint egy Nerf, arról fogok nektek egy kicsit írni.
~ Nerf Zombie Strike Crossfire
Norbi: 29 méterre is eltud lőni (elvileg). Könnyen tölthető, könnyen lehet lőni vele, gyorsan. Az még jó, hogy nem kell teljesen felhúzni ahhoz, hogy lőj (bár, akkor nem megy annyira messze). Én nagyon szeretem ezt a fegyvert. Mindenkinek ajánlom!

 

Ajánlók

 

Blogajánló

(kattints rájuk a megtekintésért!)

Ez az oldal kutyagazdiknak ajánlott. Mindent meglehet benne találni: hogyan neveljük a kutyákat, tippek, betegségek elkerülése és emellett rengeteg érdekes dolgokat is megtalálható ezen a blogon.

- - - - - - - - - - -

A blog egy kiskutyáé, aki új családhoz kerül. A Család feltesz pár képet és bejegyzést a kiskutyáról. Szerintem nagyon aranyos ez a kutyus. "Müzli kutya kalandos élete, avagy a fehér szalagos pöttöm új Családba költözik."

- - - - - - - - - - -

Íme még egy kutyás blog! Ez Benjiről, a beagle-ről szól, amit gazdája ír. Nagyon aranyos kiskutya szintén, rengeteg cuki bejegyzés is van az oldalon. Személyes kedvencem egy videó, amikor Benji hintázik.

 

 

Zeneajánló

 

Timmy Trumpet ~ Freaks

Mark Ronson - Uptown Funk

Taylor Swift - Shake It Off

Nicki Minaj - Bang Bang

Nicki Minaj - Starships

 

Sorozatajánló

 

South Park

A sorozat amit most bemutatok az nem más mint a South Park.
Tudnivalók:
Név: South Park
Forgalmazza: South Park Digital Studio
Évad: 18 
Erről a sorozatról sokan azt gondolják, hogy a gyerekeket káromkodásokra és rossz dolgokra tanítják. Hát… tényleg tele van káromkodással, de a mai gyerekek már 12 évesen úgy beszélnek, hogy WOW. De ez a sorozat kérge. De ha jobban beleássuk magunkat akkor, olyan dolgokról is beszélnek, ami tanító jellegű, és segít a gyerekek szociális viselkedését fejleszteni. És ezt a legjobb módszerrel tálalják, sok viccel, és egy humoros történettel.
Viszont annak aki meg akarja nézni, az nézze meg. Mert ismerek olyan embert aki nézte és megunta, ( mint én ) meg van olyan is aki mind a tizennyolc évadot látta és még most is nézi a legújabb részeket. Szóval ízlés kérdése.

 

 

Cukiság rovata

 

Repül a, repül a... sünííííí!



Mi van?



Áááááááá...



Ké-hér le-hek...



Vámpírcica



Nyami...



Bagolycicus ^^

 

Furcsa törvények/3

 

(0-30-ig az előző újságokban találhatjátok!)

31. Arcansasban egy törvény megtiltja, hogy fizetésemelést kapjon az a tanár, aki levágatja hosszú haját. 
32. Sterlingben (Colorado) a macskák csak akkor szaladgálhatnak szabadon, ha fel vannak szerelve hátsó lámpával. 
33. A connecticuti waterburyben a kozmetikusoknak tilos kezelés közben dúdolni, énekelni vagy fütyülni.
34. Missouriban, St. Louis városában a tejesemberek nem szaladhatnak munka közben. 
35. Németországban minden munkavállaló számára legalább 1,5 négyzetméter szabad mozgásteret kell biztosítani. 
36. Franciaországban az a gazda követ el törvénysértést, aki disznóját Napóleonnak nevezi el. 
37. Wyomingban nem engedélyezik a nőknek, hogy ivás közben másfél méternél közelebb álljanak a pulthoz. 
38. Észak-Dakotában nem szabad perecet és sört együtt felszolgálni. 
39. Wisconsinban pedig nem lehet az almás pitét friss sajt nélkül tálalni. 
40. Memphisben (Tenessee) tilos a békáknak este 11 óra után kuruttyolni.

 

Érdekes rovat

 

Szóval, keményen tanultam mikor egyszer-csak...



Rendben van, ez ma az utolsó. Tényleg.



Na mi ez a tötyörgés? Szedd a lábad haver, nagyon nem szeretném lekésni a találkát.



Deszkázni menő!



Ne zavarjatok, ez a kedvenc számom!



 

 

Poénkosár

 

 

Ló és tehén
- Hogyan lehet a tehenet a lótól megkülönböztetni?
- ???
- Egymás mellé állítod őket, és amelyik a ló mellett áll, az a tehén.
- - - - - - - - - -

Szélesszájú kecskebéka sétálni indul. Találkozik a tehénnel. Megszólítja:
- Hű, de nagyra nőttél! Ki vagy Te és mitől vagy ilyen nagy?
- Én vagyok a tehén és a sok fűtől nőttem ekkorára.
- Én pedig szélesszájú kecskebéka vagyok, további jó étvágyat.
A szélesszájú továbbsétál, találkozik a pulikutyával. Megszólítja:
- Hű, de hosszú szőröd van! Ki vagy Te és hogy tudtál ekkora bundát növeszteni?
- Én vagyok a pulikutya és a sok-sok csirkefarhátat eszem, ettől van ilyen szép szőröm.
A szélesszájú kecskebéka továbbhalad és találkozik a gólyával. Megkérdezi:
- Hű, de hosszú nyakad van! Ki vagy Te és mitől nőtt ilyen hosszúra a nyakad meg a lábad?
- Én a gólya vagyok és rengeteg szélesszájú kecskebékát eszem!
- Hót olyot meg hol tolálsz?
- - - - - - - - - -

Elefántlövő puskával
- Mivel vadászunk nagy kék elefántra?
- Nagy kék elefántlövő puskával.-
- Mivel vadászunk kis kék elefántra?
- Megvárjuk, amíg megnő, és nagy kék elefántlövő puskával.
- Mivel vadászunk nagy piros elefántra?
- Átfestjük kékre, és a nagy kék elefántlövő puskával.
- Mivel vadászunk kis sárga elefántra?
- Semmivel, mert az védett állat.
- Mivel vadászunk nílusi krokodilra?
- Addig verjük, amíg be nem vallja, hogy ő a nagy kék elefánt, és a nagy kék elefántlövő puskával.
- - - - - - - - - -

Két majom ül a banánfán.Az egyik meghámozza a banánt, a másik hámozatlanul eszi.
-Meg se hámozod?-Kérdi az első döbbenten.
-Minek hámoznám meg? -feleli a másik. -Tudom jól, hogy mi van benne.
- - - - - - - - - -

A teknős lassan, komótosan kimászott a vízből, és megpihent a meleg homokon.
Miközben szárítkozott , észrevette, hogy beborul az ég.
Még megázom...-Gondolta aggodalmasan, és visszamászott a vízbe.

- - - - - - - - - -

 


Állati rovat

 

Hangyavadász darázs



Szakállas majom



Kék pók



Guyanai szirti kakas



Titicaca vízibéka



Malacképű teknős



Mexikói axolotl


Képek a nagyvilágból...

 

 

 

 

 

Szólj hozzá