2015. júl 01.

The Animal News ~ 2015. Július

írta: The Animal News
The Animal News ~ 2015. Július

tumblr_mtyb67orc81sfwqpdo1_500_fotor.jpg

 

 

Állati érdekességek

 

Kicsi rekorddöntők

 

Hüvelyk Panna, a világ legkisebb pacija

 

 

Paedocypris

 

 

 

 

Leptotyphlops

 

 

 

Ducky, a chihuahua

 

 

 

Brookesia

 

 

 

Július 2 ~ UFO világnap és Július 20 ~ A Hold napja

Nos nem a tényekről fogok most nektek írni hanem a Hold rejtélyeiről, ezen belül is az Apolló-11-ről. Július 20-án, 20:17-kor leszálltak az úgynevezett Nyugalom Tengerén. A két és fél órás holdséta alkalmával tudományos kísérleteket végeztek és holdkőzeteket gyűjtöttek, de a lényeg a Hold meghódítása volt.
Kitűzték az amerikai lobogót, majd egy emléktáblát helyeztek el az alábbi szöveggel: „Békés szándékkal, az egész emberiség képviseletében jöttünk.”
Egy kis fehér tasakot is hagytak ott melyben egy szilíciumkorongra 73 állam üzenete volt vésve, egy olajág érmék és emblémák. Buzz Aldrin, nem rég könyvet írt a Holdraszállásról, mert az igazság el lett titkolva akkor rég az emberiség elől. Buzz azt állítja, hogy 1969-ben UFO-kat látott a Holdon, akárcsak a másik két társa is. Aldrin volt a második ember, aki a Holdra lépett, azt is mondta, hogy a NASA sok mindent eltitkolt ezzel az űrutazással kapcsolatban.
-Ne kis zöld élőlényekre gondoljanak, de mindenképpen idegenek voltak- mondta a legendás űrhajós.
Egy kalapszerű valamit láttunk, ami félelmetes sebességgel körözött körülöttünk. Egy az egyben olyan volt, mint, ahogyan a repülő csészealjat napjainkban leírjuk. Ráadásul nem csak ez volt az egyetlen ilyen élményünk. Amikor Neil a Holdra lépett, egyértelműen látta, hogy ké élőlény a közelben rejtőzik és figyeli. Hatalmasak voltak és félelmetesek. Talán igazuk volt, hogy ezt nem kell nyilvánosságra hozni hisz az emberek többsége rosszul néz az idegen lényekre.
1. Miért akarnának végezni velünk? Már rég megtehették volna ha ezt akarnák.
2. Tuti nem keresnének egy búzamezőt, hogy :" Né szívassuk meg az embereket és szálljunk le ott!"
3. Nem kicsi, zöld, nagy, fekete szemű, hosszú nyakú kis izék hanem valami sokkal komplexebb, összetettebb faj.
Az igazságra sajnos nem hinném, hogy egyhamar rájövünk hacsak a NASA meg nem mutatja azokat a bizonyos felvételeket.
A holdra szállást a mai napig sokan nem hiszik el:
1. Sokak szerint, csak meg lett rendezve, amire van is egy nyomós okuk, amit az amerikaiak le is fényképeztek saját balgaságukra , hogy „fújja a szél a zászlót” a Holdon! Szóval nagyon jól tudja szerintem mindenki, hogy az űrben, nem fúj a szél, és a Hold gravitációja meg nem mozgat így egy zászlót, mert azt nem szélnek, hanem gravitációnak hívják! Akkor miről is beszélünk?!
2.A roswelli ufóbalesethez vagy a szeptember 11-i ön-terrortámadáshoz fogható összeesküvés-elmélete szerint a holdra szállás nem is történt meg, az amerikaiak a Földön rendezték meg az egészet, hogy ezzel bebiztosítsák az elsőségüket a szovjetek előtt. Egy 1999-ben készült felmérés szerint az amerikaiak 89%-a hisz csak abban, hogy Armstrongék holdra szállása valódi volt, tehát bő harmincmillióban kételkednek benne. Ez azért elég ciki. A bizonyítékok mindkét oldalon számosak: a rádiókommunikációban hiányolják a Föld-Hold távolságból adódó késleltetéseket, míg a másik oldalon a lehozott holdkőzetet emlegetik, illetve azt, a több kívülálló ország tudósai is követték űrteleszkópjaikkal a missziót. Külön csavar a történetben, hogy a holdra szállás eredeti felvételei eltűntek, és a NASA máig nem találja őket. Vagy talán elrejtették? Ez egy örök kérdés marad.
A viszont írásra kedves olvasok!

 

Képek a nagyvilágból... ~ UFO-k

 

 

7t.PNG

kepkivagas.PNG

 

Július 25. A balatoni halak napja

 

Balatoni halak napja

A Balatonban 41 halfajta él. Szép kis szám. Ezek közül is kiemelkedő és híres a Fogassüllő. Ez a halfajta inkább a mélyebb vizekben érzi jól magát. Ikráit is ott rakja le méghozzá tavasszal.
A kevés hínár miatt a horgászok nagy sajnálatára a pontyállomány megcsappant. Ezért mesterségesen telepítik be a pikkelyes jószágokat.
A horgászok horgára leggyakrabban a keszegfélék akadnak. Ezek az aranyos, ficánkoló kis halacskák nyáron a sekély vizeket kedvelik.
A kárászfajok is kezdenek elszaporodni a Balatonban. Velük is találkozhatunk horgászataink során.
A csuka is megél a Balaton vizében. Nemes, ragadozó hal. A sekély vízben ívik így nem kell messzire mennünk, hogy lássunk egyet.
Másik ragadozóhalunk a...Kitaláljátok mi az? Igen a harcsa. E hatalmas és félelmetes hal kedveli a Balaton hűs vízét. Ha egy ilyent akasztunk meg igazán büszkék lehetünk magunkra.
Van egy hal aki a 60-as évekből érkezett. Ő az angolna. Bizony ős is ragadozó hal. Ne tévesszen meg senkit húsa nagyon is ízletes.
A Magyar Tenger tán legősibb hala nem más, mint a garda. Ez a csodás teremtmény a pontyfélék családjába tartozik. Nagy csapatokban láthatjuk őket ősszel a tihanyi-kútnál és annak környékén.
A busát az algák kiszűrése miatt telepítették keletről. Akár 50 kg is lehet és valljuk be az már egy szép példány.
Az amúr a zalaszentgrófi tóból szabadult és a Balatonban kötött ki a véletlen folytán.
Ez ugyan nem az összes halfajta, de remélem így is sokat megismertetek közöllük és hasznos információkat tudtatok meg róluk.
A viszont írásra kedves olvasók!

 

Július 31. Strandok Éjszakája

 

(ha a képeket nagyobb méretben szeretnéd látni, kattints rájuk!)

 iz.PNG

 222jo.PNG

 


333jo.PNG

444jo.PNG

555jo.PNG

666jo.PNG

777jo.PNG

888jo.PNG

999jo.PNG

000jo.PNG

 

Júniusi Novella:
Összefűzve-elszakítva

 

(előző részét júniusi számunkban láthatjátok!)



- Jó hírem van! – csapta le aktatáskáját Eliott, Chloé apja. – Charlie bátyátok főnöke felajánlotta, hogy a régi franciaországi házunkat újra építik, mint nyaraló.
Chloé leszaladt. – MI VAN? – kiabált. – EZ KOMOLY? – rikoltozta és mellette mosolygott, mint egy bolond. Apja bólintott, amire Chloé a nyakába ugrott és egy jó nagy cuppanós puszit nyomott az arcára. – Köszönöm szépen, apuci, köszi! – hálálkodott. – Végre láthatom újra talán Alkonyatot is!
- Azt a semmirekellő lovat? – szólt unottan Chloé nővére, Eve. – Chh… Jó vicc – erőltetett egy álmosolyt arcára, mintha olyan jól szórakozna.
- Egy, Alkonyat nem semmirekellő, főleg mert már…
- Kincsem – vágott közbe Chloé anyja, Hilary – mind tudjuk, hogy az. – Talán azon gondolkodsz, hogy egy anya hogy mondhat ilyent gyerekének, de Ő már megszokta, hogy mint Eve és Charlie már sokkal nagyobb, mint Chloé, ezért a lány sokkal, több felelősséggel tartozik, satöbbi, Charlie vagy Eve akkori korához képest.
Chloé körbenézett. Eve, apa és anya rábámultak néma csendben. Apjára nézett. Róla nem gondolta volna, hiszen Ő volt az, aki mindig hitt benne. Különös, hogy ez csak ennyi idő után derült ki.
Eliott, látva Chloé csalódott arcát, elfordult és ürügyként kiment a konyhába inni. Chloé elszomorodott és eltört a mécses, kitört a hiszti. – Utállak titeket! – e végszóval jó hangosan becsapta maga után akácfa ajtaját. Anyja még utána kiabált valamit mérgesen, de azt már Chloé sem hallotta a sírása miatt.
*Eközben valahol máshol…
Petúr a séta közben bele-beleugrált a tó hideg vizébe és élvezte minden csobbanásának pillanatát. Jó is neki…
Tornádó a többieket vezette mögöttünk és barátjával nevetgélt rajtunk. Majd’ lesült a bőr a pofámról, hiszen a mögöttük lévő többi –még férj nélküli- kanca is velük együtt kacarászott. Néha vetettem Tornádóra egy-egy gyilkos pillantást, de egyáltalán nem vette a lapot, csak egy távolsági puszit küldött. Ezt megjegyeztem.
Hamarosan megérkeztünk célunkhoz, a régi erdőbe. Azért „régi”, mert itt kezdődött az egész ménes, kapcsolatunk Tornádóval és… itt fejeződött be Chloé-val az egész mindenség. Ha rágondolok, elönt a szomorúság. Sokat agyaltam rajta az utána elkövetkezendő napokban, amikor Tornádó és az újdonsült ménes indulni készülődött. Felajánlotta, hogy tarthatok velük. Elfogadtam. A csapat már összeszokott volt, én voltam az egyedüli kakukktojás. Sok időt is töltöttem Tornádóval, amikor aztán jött Petúr, a kiscsikónk.
Esteledett, amikor megérkeztünk Chloé és családja régi házához. Rongyolódottabb volt, mint amikor elhagytuk. De nem telepedhettünk le ott, ezért a kicsit arrébb eső erdőben telepedtünk le az éjszaka folyamán. Míg Tornádó mindenkit elrendezett, én addig Petúrnak adtam enni. Késő éjszakára már Tornádó is lefeküdt mellénk és szempillantás alatt elaludt kisfia társaságában. Én voltam az egyedüli, aki még éber volt. A csillagos égre pillantottam és elgondolkoztam azon, ami már rég járt a fejemben: Hol van Chloé?

*Másnap…
Gépek ricsaja ébresztett fel rémálmomból. Elsőként keltem fel füves vackomból, hogy megtudjam, mi adja ki ezt az éktelen ricsajt.
Hatalmas, ember építette „robotok” voltak. Mindegyikben ült valaki, aki kezelte ezeket. Egy asztalka volt elhelyezve, mellette3-4 ember. Mindnek szakáll fedte állát és hajában fellelhetőek voltak ősz tincsek. Csak egy volt, aki még fiatal, jóképű és jó erőben lévő volt. Megismertem azonnal. Charlie! Chloé bátyja!
A robotok a Betranche család házánál romboltak. A romokat elszállították. Amikor az egyik kődarab lezuhant –szerencsére nem esett senkinek se baja-, én ijedtemben felnyerítettem.
Charlie a hangom irányába fordította fejét, mire meglátott és felismert. Utálat ült ki az arcára, amiből azt következtettem ki, hogy még mindig ki nem állhatnak engem. Sajnos én arról nem tehetek, hogy kitört a vihar, előre megéreztem és rosszul teljesítettem ez okból kifolyólag. De lehet, hogy azért teszik, mert nem engedelmeskedtem és nem mentem el oda hozzájuk. Bánom, de nem tehetek ellene semmit. Sajnálom. Ha ezt nem tudja megérteni…
Charlie egy pillanatot kért, mire felém sietett nagy haragban. Kollégái kíváncsian figyelték a jelenetet. Megérkezett hozzám és el kezdett hessegetni az építkezési területről. De mit építenek? Eközben Charlie hozzám beszélt: - Menj el innen! Hess, hess el innen! Ne mondjam kétszer! – a kezével kapkodott egyben és a kollégái kicsit furán néztek rá. Felálltam a hátsó két lábamra és egy nagyot nyerítettem. Kikerülve Charlie-t beleszaladtam az építkezés központjába.
Nem tudtam, mit akartak, csak az jutott eszembe elsőként, hogy biztos valami szuper modern létesítményt óhajtanak ide létrehozni. De én ezt nem hagytam. Túl sok mindent jelentett, még akkor is, ha ez csak egy romhalmaz. Egy robot elé ugrottam, akit ezzel megzavartam és káromkodva nézett utánam. Az egyiket már nem tudtam megállítani, mert se Ő, sem én nem tudtunk megállni. Nekicsapódtam és ájultan a földre estem. Egy csapat ember vett körbe, mire lecsukódott a szemhéjam.
Arra ébredtem, hogy az erdőben vagyok és a ménes körbevéve engem figyel. Teljesen jól voltam, de fogalmam sem volt, mi történt. Tornádó gondolatolvasóként magyarázni kezdett: - Szia – mosolygott rám. – Ööö… Szóval, gondolom, nem tudod mi történt – szólt, mire megráztam a fejem. – Hát, ja… Amikor nekicsapódtál annak a vasizének és elvesztetted az eszméletedet, akkor az emberek fogtak és elvittek valahova egy kisebb vasizével, majd’ visszahoztak pár óra múlva. Egy órát még aludtál és most, ugye, felébredtél.

*Eközben Angliában…
Betranche család ma is együtt vacsorázott, amikor betoppant az általában későn hazaérkező Eliott. – Hírem vannak!
Vacsora után Chloé-ék összeültek a nappaliban megbeszélni. – Igen, tudom, hogy mit mondtunk – nézett körbe Eliott -, de… megtaláltuk Alkonyatot.
Mindenki máshogy reagált. Eve csak rágózott tovább zenét hallgatva az MP3 lejátszóján, Hilary szörnyülködve el képedet, Chloé pedig izgultan képedet el. – Hogyan? – kérdezte Hilary és Chloé egyszerre. Eliott elmesélte, hogy miközben Charlie és munkatársaik építkeztek, Charlie észrevette Alkonyatot, elpróbálta zavarni onnan, de Alkonyat kicsit „bevadult” és futkározni kezdett a területen, amikor nekiütközött az egyik vasnak és elszállították az állatkórházba, ahol megvizsgálták (szerencsére komoly baja nem lett) és visszaeresztették a szabadba.
*Egy év múlva, egy meleg, francia nyáron…
- Ó, hogy az a…! – kezdte idegesen Hilary, mikor a nyaralóban ki kezdtek pakolni. – Otthon hagytam a napszemüvegemet!
- Kölcsönadom majd, anyu – szólt vissza Chloé, aki már fürdésre készen állt. A nyaralójukhoz közel volt egy tó, amiben lehetett fürdeni. Mindig odamentek. – Na, én megyek. Csá! – azzal kiviharzott az ajtón, keresztülszaladt mezőn és meg is érkezett a tóhoz. Letette a törülközőjét és a papucsát és egy emelkedőn, ahol a víz is mélyebb, ugrott egy szép nagy bombát.
A víz locsogására lettem figyelmes. Egy ismerős gyerekhang ütötte meg a fülemet. Kíváncsian odamerészkedtem Petúrral, aki jött magától. Az emelkedőre mentem, amikor egy pancsoló lányt láttam meg. Petúrnak melege volt, azt hitte, hogy én is fürdeni fogunk, ezért Ő vágtázni és egy hatalmasat csobbant a lány mellett, aki nevetgélve játszani kezdett. Amikor Petúr megunta, visszajött hozzám, mire a lány is rám nézett. De az a lány…
Egy kiscsikó ugrott be hozzám a vízbe lubickolni, én pedig szíves örömest játszottam vele. Felnyerített egyet a vízben, majd ahonnan beugrott, ott ki is mászott. Amikor megláttam a mellette álló lovat, aki nem más mint… - Chloé… - Alkonyat.
Folytatás következik...

 

Srác-sarok

Sziasztok! Norbi vagyok. Végre nyár. Ugye milyen szuper érzés, amikor kimondjuk ezt? Na, de most vissza a rovathoz. Mai hónapban Modern autók és motorok címet adtam. Kellemes nézelődést!

 Sorozatajánló ~ Sohaország




A sorozat amit bemutatok az nem más, mint a Sohaország.
Tudnivalók:
Név: Sohaország ( Neverland )
Forgalmazza: Syfy
Évad: 1
Ez a sorozat borzalmas. El is mondom miért.
Színészek.
1. Színészek
Charlie Rowe vagyis Péter színészi semmit nemtudása onnan jön, hogy még gyerek. Tudom, hogy gyerek színész kellet ,de valaki jobbat nem találtak? Meg ki ne felejtsük azokat hányinger keltő dialógusokat. Komolyan mondom agy@Đđ^t kaptam.
2. A történet.
Ez újradefiniálja a Pán Péter univerzumot. De valami olyan értelmetlenül. Például: miért akarja megölni Pétert a saját apja? Több mint 100 évük volt a kalózoknak arra, hogy megtaláljanak egy titkos ösvényt, de nem sikerült. És még sok más.
Ennyi lenne és remélem nem lesz következő évadja.

 

Kreatív  könyvespolcok 

 

Sziasztok! Riel vagyok.
Igazán érdekes, kreatív könyvespolcokat mutatok be nektek.
1. Ezt az igazán imponáló könyvespolcot könnyedén elkészíthetitek magatok is méghozzá HUNGAROCELLBŐL. Csak kivágjátok, lefestitek és már mehet is a falra. Csak úgy megsúgom nekem is ilyen lesz jövő nyáron.

 

2. Ez is aztán kreatív. Nem akarsz költeni? Fogj egy régi létrát és kész is egy remek, mutatós kis polc. Igazán egyedi, ismerőseid biztos odalesznek érte, ha ilyet készítesz.


 

3. Ha egy igazán egyedi, de mégis modern könyvespolcot akarsz ez a neked való. Most komolyan, ez egy fa!!! Milyen jól néz már ki! Ezt a vendégek tuti megbámulják. Igazán otthonossá és természetessé teszi akár a nappalit akár a szobádat.

4. Ha nincs sok könyved, de egy polca azért vágysz, vagy csak valami mutatósat akarsz a falra ez a neked való. Könyvmolyoknak nem ajánlott hisz sok könyv nem fér rá, de attól még igazán jó. Nekem nagyon bejön. Mutatós darab az már biztos.

5. Ez nekem a személyes kedvencem. Kényelem, dizájn és könyvek egyben. Mi kell még? Hihetetlenül jól néz ki. Akárhol megállja a helyét. Különlegessé és egyedivé varázsolja lakásodat.

 

 

Paranormális rovat

 

Sziasztok! Riel vagyok!
Ezúttal egy új rovattal jelentkezem. Paranormális jelenségekről fogok beszámolni nektek, úgyhogy akit nem érdekelnek ezek most görgessen lejjebb.
Első témám a Molyember lesz. Bizonyára hallottatok már róla, ha nem itt az ideje, hogy megismerjétek.
A Molyembert először 1966. november 15-én látta két házaspár a Point Pleasant közelében( Nyugat-Virginia). Amit akkor láttak talán az egyik legnagyobb rejtély a világon. Ekkor született meg a Molyember legendája. Még ma is milliókat, köztük engem is foglalkoztatnak a megválaszolatlan kérdések: Mi történt valójában? Mit láttak ezek az emberek? Azóta látta-e valaki a lényt? A nyugat-virginiai Point Pleasant Molyemberét még ma is az egyik legérdekesebb, és egyben legfélelmetesebb legendaként tartják számon Amerika-szerte. De vajon valaha is fény derül még az igazságra? A Molyember okozta a Silver Bridge híres leomlását? Valóban látták a 2001. szeptember 11-i terrortámadásoknál? Létező teremtményről van szó, vagy természetfeletti jelenségről? Vagy talán egy génmanipuláció megszökött teremtménye? Ez örök kérdés marad számunkra.
Milyen lény is ez? Nos a Molyember, mint neve is elárulja egy leginkább molylepkéhez hasonlító identitásról beszélünk. A szemtanúk beszámolása szerint közel 3 méter magas, emberi testfelépítésű, izzó, vörös szemekkel rendelkező lény, melynek hátából hatalmas, molylepkére emlékeztető szárnyak nőnek ki. Vannak akik úgy vélik nincs feje és szemei a mellkasán vannak, de vannak akik az vallják, hogy csak nyaka nincs ezért kelti a fej nélküli hatást. Néhányan még magas, visító hangokra is emlékeztek a tanúk. A Molyember gyorsan robbant be a köztudatba mikor is egy 1966. november 15-i éjszakán, amikor is két fiatal házaspár megpillantotta e furcsa életformát. Mikor megpillantották leállították az autót, hogy jobban megnézzék. „Úgy nézett ki, mint egy ember, de magasabb volt, talán két méter lehetett, esetleg kicsivel több, és hatalmas szárnyai voltak.” Ezek után a kis csapat visszaszállt az autóba és eszeveszett iramban menekülni kezdett. A Molyember ugyan követte őket, de csak a határig, ott irányt változtatott. Egy mellékútra kanyarodva ismételtet felbukkant eme titokzatos lény és pár percig az autó felé repült, de csak míg be nem értek a biztonságot nyújtó városba. Hát érdekes az már szent. Én tuti ott maradtam volna "beszélgetni" a Molyemberrel. Amilyen hülye és vakmerő vagyok tényleg meg is teszem. A legenda kezdete, vagyis az aznap éjszakai sztori egy élethű fém Mothman szobor talpazatán lévő emléktáblába van belevésve kicsit költőibb megfogalmazásban: ”1966. november 15-én, egy fagyos éjjelen két házaspár kocsikázott Point Pleasant közelében, a helyi robbanóanyaggyár mellett, amikor az autóban ülőknek feltűnt, nincsenek egyedül.” Az éjszakai borzalmai azonban még nem értek véget, legalábbis a Scarberry házaspár számára, ugyanis otthonukban állítólag többször is megjelent a Molyember, mindezt tetézte, hogy még egy poltergeist (kopogó szellem) is megpróbált az életükre törni aznap este. Egyes feltételezések szerint a poltergeist nem volt más, mint maga a lény, mely némely elméletek szerint nem pusztán biológiai lény, hanem valami természetfeletti entitás. Kész horror, de hát pont ez a jó benne(szerintem).
Most pedig jöjjön az egyik legizgalmasabb rész:
Nem lenne teljes a történet a Molyemberről, ha nem említenénk a híres Silver Bridge katasztrófát. 1967. December 15-én a Silver Bridge, amely keresztülszelte az Ohio folyót Point Pleasant-nél, összeomlott és legalább 50 autó esett a folyóba. 46 ember halt meg és kettőt soha nem találtak meg. Ez volt Point Pleasant legnagyobb katasztrófája.
Állítólag feltűnt a híd közelében a Molyember, ezért többen jutottak arra a következtetésre, hogy a lény előre tudott a közelgő tragédiáról. Soka azt is feltételezik, hogy talán maga a Molyember okozta a katasztrófát, vagy lehet, hogy csak figyelmeztetni akarta az embereket? Vagy talán arra számított, hogy potyakajához jut? Mi is ez a lény valójába? Mi ő? Ez itt a nagy kérdés.
Remélem felbolygattam kicsit az elméteket! A viszont írásra kedves olvasók!

 

 

Filmajánló

 


Sziasztok! Riel vagyok.
A film amit csakis ajánlani tudok nektek az a Végjáték.
Ez egy hihetetlen sci-fi film.
A történetről röviden:
A Földet már többször megpróbálta leigázni egy kiváló technikai fejlettséggel rendelkező földönkívüli faj, a hangyok, melyeknek céljuk, hogy elpusztítsák az egész emberiséget. 70 évvel a kíméletlen háború után az emberek talán megtalálták azt az embert aki megmentheti őket a hangyoktól, ő Ender Wiggin. A csendes, de igazán különleges képességekkel rendelkező fiút egy titkos űrbázisra küldik, ahol tehetséges fiatalokból álló katonai csapatot képeznek ki. Az iskola célja, hogy olyan gyerekeket formáljanak akik képesek legyőzni a hangyokat a végső megmérettetésben.. Szegény fiút addig manipulálják, míg kegyetlen gyilkossá nem válik. Egy váratlan esemény folytán ráébred a tettei következményeire és arra, hogy a hatalmi játékban ő is csak egy eszköz. De a remény szikrája még mindig lángol benne. Saját eszközeivel és elképzeléseivel harcol az idegen faj ellen. A tét a családja és a földi emberek. Vajon sikerül neki? Vagy elbukik? Tán megfejti a hangyok valódi szándékai? Derítsd ki és nézd meg a filmet. Jó szórakozást hozzá!
Műfaja: sci-fi, akció, fantasy
A színészek alakítása fantasztikus. A történet egyedi és hihetetlen izgalmas. Tele van fordulatokkal. Nincs benne semmi sablonosság. A szereplők kidolgozottak. A látványa is elképesztő.
Remélem kedvet csináltam ehhez a filmhez. Ha tehetitek nézzétek meg! Nekem abszolúte bejött!
A viszont írásra kedves olvasók!

 

Könyvajánló



Sziasztok! Riel vagyok.
Egy könyv ami elvarázsol, egy könyv ami egy teljesen más világba repít, ez a könyv Jennifer L Armentoruttól az Obszidián!
Ez egy paranormális, földönkívülis, akció dús könyv kis romantikával megfűszerezve. Jen igazán ért a dolgát. Az izgalom a tetőfokára hág.
A történetről röviden:
Katy új városba költözik az isten háta mögé. Szomszédja az igen jóképű ám bunkó Daemon Black egyből elrabolja Kat szívét. Katy ekkor még nem sejti mi is valójában a fiú. Dee, Daemon huga barátságot köt Kattel. A lány bátyja ezt ellenzi, elég nyomós okok miatt. Katy egyre többet lóg a Black testvérekkel. Lassacskán Daemon és Katy megkedveli egymást. A kezdeti utálat hamar elül. Ekkor még Katy nem sejti, hogy a fiú milyen titkot rejteget. Ki akarjátok deríteni Daemon titkát? Vágjatok bele a kalandba és olvassátok el.
A könyvtől én egyenesen elolvadtam. Nem vagyok egy romantikus alkat, de ez a könyv, hát ebben mégis kellő mennyiségű volt. A cselekménye igazán pörgős, egyedi és megunhatatlan. az első pillanatban beleszeretsz majd Daemonba. Könyörögni fogsz a folytatásért. Saját tapasztalatból mondom. Fiúknak is bátran ajánlom mert akcióból sincs hiány. Remélem meghoztam a kedveteket az olvasáshoz. Vágjatok bele ebbe a kalandba és utazzatok el Jen által megalkotott csodás világba.

 

Legközelebb találkozunk augusztusban! Addig is csudajó nyarat kívánok mindenkinek!

 

Szólj hozzá