2015. sze 01.

The Animal News ~ 2015. Szeptember

írta: The Animal News
The Animal News ~ 2015. Szeptember

szeptember_2_fotor.jpg

 

 

 

 

sorozatajanlo.jpg

 

 

Dominion



A sorozat amit most bemutatok az nem más, mint a Dominion.
Tudnivalók:
Név: Dominiom
Forgalmazza: Syfy
Évad: 1
Szóval történetünk egy kamu történelem órával kezdődik, mely szerint a földet angyalok támadták meg, mert valamiért Isten / nem lehet tudni, hogy miért / eltűnik. És ezért Gábriel arkangyal az embereket vádolja Isten eltűnése miatt, ezért csatát vív az emberekkel. A történet szerint Mihály arkangyal viszont az emberek mellé állt, és segített megállítani a rohamokat. Aztán született egy kiválasztott, aki nem más, mint a főhősünk.
Ezt a sorozatot ne nézze meg aki katolikus, mert egyszerűen sértő egy kicsit a katolikusokra nézve.
És most belemennék a történetbe, de az a probléma, hogy nincs. Valamilyen új fegyvert kifejlesztenek az emberek amivel csatába indulnak, de szokás szerint minden balul sül el. Ez az első probléma, mert ezáltal a részek olyan unalmasok közben a telefonomat nyomkodtam.
Sajnálom, de erről nem lehet többet mondani.

 

tumblr_mgu4udovjc1qgj3ivo1_500_fotor.jpg

 

Bambi *-*




Jövőőőőőők!!!!




Kukuccs




Szevasz!



Az őszi kis nagycica

 




Egy kis séta sosem árt



konyvajanlo.jpg

 

A mai könyv amit bemutatok az nem más, mint az Eragon.
Műfaj: Fantasy
Én oda voltam az egész sorozatért. Enyhén ki is buktam mikor kiderült, hogy függővége van a könyvnek. Olvasási depresszióba kerültem, de ennek ellenére csak is imádni lehet ezt a könyvet. Voltak benne akkora csavarok, hogy eldobtam az agyam.
Én személy szerint nagyon szerettem ezt a könyvet, csak ajánlani tudom.
Műfaj: Fantasy
A történetről röviden:
Eragon, az egyszerű parasztfiú egy kék követ talál vadászat közben, ám a kő nem is kő hanem egy sárkánytojás, mely Eragon érintésétől kikelt. A sárkány és gazdája között szoros viszony alakul ki. Saphirát, a sárkányt és Eragont el akarja pusztítani Galbatorix a birodalom ura, mivel ők veszélyt jelentenek a hatalmára. Eragoonnak sikerül megmenekülnie, egy idős ember társaságában útra indul, hogy megszabadítsa a birodalmat.

 

 tumblr_mdht9guih51r8o4kko1_500_fotor.jpg

 

 movie-reel-clip-art-21_fotor.jpg

 

A film amit ezúttal ajánlok nektek az a Szellemlovas.
Műfaj: akció, fantasy
Az akciójelenetek nagyon jól néznek ki. Hihetetlen élvezetes. Ez a film fenomenális. Én személy szerint imádtam, aki szereti a misztikus, akciós dolgokat azoknak bátran ajánlom megnézésre. A színészek meg egyszerűen meg wahha. Nicolas Cage az egyik kedvenc színészem, és ebben a filmben sem okozott nekem csalódást.
A történetről röviden:
Johnny Blaze, hogy megmentse apját szövetségre lép az ördöggel. Ő lesz az új Szellemlovas. Nappal normális emberként él éjjé viszont Szellemlovas képében üldözi a romlott lelkeket. Mikor pár bukott angyal kiszabadul az ő elfogásukra indul.

 

strange-animals-8_fotor.jpg

 

Szeptember 22., Európai autómentes nap


Ha nem is ismered, talán már hallottál róla. Nem hivatalos neve Autómentes világnap, mert nem csak Európában lehet megtalálni ezt az ünnepet. Ez látszik ezen a 2008-ban készült képen is (a kéken színezett helyeken látszódik, hol ünneplik).

 

 

A célja, hogy azok, akik rendszerint autóval járnak munkahelyre/iskolába, rávegye Őket az egyéb megoldásokra, mint pl. gyaloglás, biciklizés. Minden évben van egy aktuális mottója a rendezvénynek:
1998. Autó nélkül a városban!
2004. Bicajjal a suliba!
2005. Munkába, iskolába környezetbarát módon!
2006. Éghajlatváltozás!
2007. Legyen az utca az embereké!
2008. Tiszta levegőt mindenkinek!
2009. Az éghajlatváltozás kihívásai – városi klíma
Eredete 1997-ben keresendő, amikor megrendezték az első autómentes napot Franciaországban, egész pontosan La Rochelle nevezetű városban. 1998-ban már egész Franciaország megtartotta és csatlakozott egy évvel később Olaszországban 40 város. 2000-ben Európa 13 tagországa írta alá, hogy elismerte a rendezvényt, 2001-ben pedig Magyarország is megtette ezt. Az esemény 2002-ben több mint 1000 VÁROST ÉRINT. Ez már elég szép szám, mit ne mondjak. Későbbi években pedig Argentína, Brazília, Izrael, Japán, Kanada, Kolumbia, Tajvan városai is csatlakoznak.
Az Európai autómentes napot a mi városunkban is megrendezik. Budapesten, az Andrássy úton és Spanyolországban felvonulást is rendeznek a rendezvényen. A mi iskolánkban egy biciklizős túrát tartanak, amire én régebben nem jelentkeztem, de ebben az évben remélhetőleg én is csatlakozok. Az alsó kép szeptember 22.-én az Andrássy úton megrendezett rendezvény egyik pillanata.

 

Ha rajtad állna a döntés, mi lenne az idei évben a mottója? Válaszotokat az e-mail címünkre vagy pedig kommentben írjátok!

 

 

kreativ_rovat.jpg

 

Most is egy szuper jó kreatívkodós cuccot mutatok nektek. Nagyon egyszerű és nagyon jól mutat.
https://www.youtube.com/watch?v=h2V5LejYVW8
Jó, fiókot nem kell feltélenül festeni, de kérdezem én, miért is ne? Nekem a párna nagyon tetszik, lehet én is megcsinálom :) Egyébként a kaktusznak a a "poharat" meg lehet csinálni sima dekorhomokból. Lehet venni szinte minden dekorbboltban.
Én a pom-pomokat el is készítettem otthon. Ezeket használtam hozzájuk:
-Színes fonál/ez saját ízlés szerint válogatható/
-Ragacs
-És ágak, de ha nem tudsz ágakat beszerezni egy sötétbarnára lefestett pálcika is jó
Én a pom-pomoknak az üveget öntapadós dekorszalaggal díszítettem ki, lehet kapni papírboltban és dekorboltban is. Legutóbb például én csipkésbe vettem.
Még a gyertyát is megcsináltam otthon. Ahhoz a következőkre lesz szükséged:
-2 vagy 3 különböző színű gyertya
-Egy üvegpohár
-Kanóc
Nekem még eszembe jutott pár jó ötlet, ha már úgy is kezdődik a suli akkor ezeket is megcsinálhatjátok:
Ha van otthon dekorszalag akkor azt rátekerhetitek a ceruzára és a végeredmény fantasztikális lesz.
http://2v5n3a6rmc32nu8zf3mhydc1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/08/Back-to-School-DIY-Washi-Pencils.png
Ezt még feldobhatjátok úgy is, hogy vesztek ilyen műtollakat különböző színekben és azt is odaerősítitek a ceruzához, a végeredmény itt is nagyon szuper.
http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/e3/0a/e30a1a0a5092d5455057f2931e2d8682.jpg?itok=CbNsP8Rp
Ha esetleg megcsináltátok valamelyiket fotózzátok le és küldjétek el. Kíváncsiak vagyunk, hogy sikerült!

 

Ezennel kezdetét veszi a szeptember! Kezdődik a suli, találkozunk a barátainkkal, tantárgyak, jegyek...Jó tanulást kívánunk minden kedves olvasónknak!

Szólj hozzá