2015. jún 03.

The Animal News ~ 2015. Június

írta: The Animal News
The Animal News ~ 2015. Június

 

Nyár? Vágjunk bele!

 

 

 

Képek a nagyvilágból...

 

 

Furcsa törvények

 

(0-50-ig az előző újságokban találjátok!)

51. Illinoisban lángokban álló ház közelében nem lehet nyilvánosan enni.
52. Illinoisban tilos kutyának, macskának, vagy más háziállatnak égő szivart adni.
53. Indianában tilos télen fürdeni.
54. Indianában hagymaevés után nem lehet színházba, moziba menni, vagy tömegközlekedési eszközön utazni.
55. Iowában egy csók sem tarthat tovább 5 percnél.
56. Iowában a férjek 3 korty sörnél többet nem ihatnak meg az ágyban.
57. Kentuckyban rendőri védelem nélkül tilos fürdőruhában sétálni az utcán.
58. Mainéban a főbérlőt nem szabad megharapni, még akkor sem, ha ezt ő kéri.
59. Massachusetts: Addig nem szabad horkolni, amíg az ablakokat be nem zárják.
60. Minnesotaban a gyerekek 12 éves korukig nem beszélhetnek telefonon. [szegények:( ]

Állati képek

 

Babirussza




Kis páncélos egér


Plankton


Kiwi


Axolotl


Rókamanguszta


Cibetmacska


Szervál

Hivatalosan is megkezdődött az év végi hajrá!

Minden iskolában van az az idő, amikor minden fontosabb, mint a tanulás. Ez majdnem egész tanév. De van az az idő, amikor semmire sincs időd, mert egyfolytában a tankönyved bújod. Na, ez a április közepétől június közepéig tartó ciklus a mindenki által ismert Év végi hajrá! És mint általában mindenki, mostani riportalanyunk, *BorderCollie Tenyi* is ezt az időt tartja a legalkalmasabbnak arra, hogy javítson. Miért? Mindjárt kiderül.

1. Riporter: Te utolsó pillanatban javítasz, vagy egész évben próbálsz jó jegyeket szerezni?
*BorderCollie Tenyi*: Hát igazából én mindig az utolsó pillanatra hagyom a dolgokat, mert minek tanuljak ha úgy is elfelejtem?

2. R.: És általában sikerül a javítás, vagy megbánod, hogy tanulhattál volna egész évben?
BCT: Eddig mindig sikerült kijavítanom mindent és legalább a hármas megvolt.

3. R.: Melyik tárgyak azok, amelyikből nehéz javítani?
BCT: Bukásra állok Bioszból és rosszul németből szóval ezekre húzok rá leginkább.

4. R.: És melyik tantárgy megy a legjobban?
BCT: Talán Áruforgalom.

5. R.: És mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban?
BCT: Eladónak tanulok tehát az leszek. Igazából szeretem mert közel áll hozzám ez a szakma.

6. R.: A szüleidet nem zavarja, hogy egy ilyen szakmát választottál, vagy ők is támogatnak benne?
BCT: Örülnek neki. Hisz jól tanulok és mindenben támogatnak.

7. R.: Eredetileg mit szerettek volna, hogy mi legyél, avagy minek szántak?
BCT: Rám bízták.

8. R.: És kisebb korodban mi szerettél volna lenni?
BCT: Cukrász.

9. R.: Ezen kívül a továbbtanulás rajta van a listádon?
BCT: A Boltvezetőit szeretném letenni.

10. R.: És boltvezető szeretnél lenni egész életedben, vagy tervezel más valamit is?
BCT: Lovardát szeretnék nyitni.

11. R.: Ehhez van elég tapasztalatod? Úgy értve, hogy van állatod?
BCT: Volt. De nemsokára lesz új is.

Sok sikert jövőbeli állatához, ami remélhetőleg nem akadályozza meg a tanulásban. Következő hónapban is tartsatok velünk, ahol valószínűleg az ebnevelde egyik moderátorával lesz interjú.

 

Cukiságok

 



Látlak ám!


Szia!


Egy pacsit?


Hidd el, ez egyáltalán nem vicces


Majd, ha nagy leszek, nekem is lehet ilyenem?


Unalom, unalom hátán...


A gitározás elfáraszt

 

Sorozatajánló

 

Fekete vitorlák

A sorozat amit bemutatok az nem más, mint a Fekete vitorlák.
Tudnivalók:
Név: Fekete vitorlák ( Black Sails )
Forgalmazza: starz
Évad: 1
Ez a sorozat, nekem a újat hozott a sorozatok felépítésében. Eddig csak kettő fajtát ismertem.
1. Az amikor minden rész egy különböző történet, és semmilyen módon nem kapcsolódnak egymáshoz.
2. Az amikor a részek összefüggnek egy dolog miatt, ami általában csak az évad záró résznél derül ki, hogy miért.
És most megvan a harmadik.
3. Az amikor minden rész összefügg, és mintha egy filmet néznénk.
De térjünk át a történetre. A történet a Kincses sziget című könyv elő történeteit mutatja be. És itt van egy kicsi hiba. Aki olvasta a könyvet az pontosan tudja, hogy ki fog meghalni, mert nem lesz benne könyvbe, és ki marad életben. És emiatt leveszi néhány dologról a parafaktort.
És ne hagyjuk figyelmen kívül a kor határos besorolás, mivel ebben a sorozatban elé sokan vesztik életüket.
Ezt a sorozatot mindenképp érdemes megnézni, főleg ha érdekel a kalózkodás. De ha nem szánod rá magad, hogy megnézd még akkor is hallgasd meg a fő cím zenéjét, mert zseniális.

 

Srác-sarok

 

Norbi: Üdvözlök mindenkit! Kezdődik a VAKÁCIÓÓÓ! Végre! Gondolom nem csak én vártam ezt év eleje óta, sőt, ez biztos. Most pedig a rovat. Íme néhány autó!
Vicces és furcsa autók:

Luxus felsőfokon


 Készen állunk a csatára, kapitány! - Rendben, hozzátok a Porsche-t!


Minden ami kell és semmi, ami nem

Igazán motiváló kocsi


Sötét lovag rajongók számára


Ölelnivaló

Melyiket fogadnád el legszívesebben? Válaszod kommentben/e-mail címünkre írd meg!

 

Hajnal után ~ Júniusi novella



Ideges voltam. Sok versenyt, sőt jobbakat is megnyertem már, de ez már sokkal jobban befolyásolt engem valamiért. Megéreztem előre. De a seb nem gyógyul be. Ez nem.
Mindenki engem nyugtatott. A mellettem lévő ló, a gondozó, Chloé apja és anyja, Chloé bátyja és nővére meg persze Chloé.
- Most következik Chloé Betranche és lova, Alkonyat! - Feszülten kezdtük Chloé-val a versenyt. Én is, Ő is. Megérezhettem volna és valahogyan jelezhettem volna Nekik. Átugrattuk az első akadályt, amit le is rúgtam. – HIBAPONT! – mondta a hangos bemondó. Én fújtattam és a földet kapartam. Megálltam a második akadály előtt kábé 5 méterre és kicsit hátráltam. Az idő szelesebb lett és viharfelhők keletkeztek az égen.
- Nyugalom, kislány! Semmi baj! Csak menjünk tovább! – suttogta a fülembe Chloé. Mély lélegzetet vettem. – Mint a próbákon, kislány, mint a próbákon – súgta Chloé. Oldalra pillantottam. Minden szem RÁM irányult. Chloé anyja valamit pusmogott Chloé apjának, aki csak forgatta a szemeit. Chloé bátyja faarccal bámult, Chloé nővére a levegőt feltűnően véve arrébb ment.
Nekikészülődtem és ugrottam. De még így is levertem az akadályt. – HIBAPO…! – de nem tudta végig mondani a mikrofonos, mert valami őrült belebeszélt. – JÖN A VIHAR, JÉGVIHAR, NAGYON-NAGY ÉS HATALMAS A SZÉL IS, MINDENKI FUSSON, MERT EBBŐL BAJ LESZ! FUSSON KI MERRE LÁT!
Erre kitört a zűrzavar. A közönség sikítva lesiettek az emelvényekről, a zsűrik összekapták gyorsan a papírjaikat. Chloé apja bejött a pályára kislányáért. Engem itt hagyott. Azzal indokolva, okos állat vagyok, haza fogok találni. Tornádó, az egyik fellépő mén ló odaügetett hozzám. – Gyere velünk, Alkony drága! – nyerített fel. Mondtam volna, a nevem AlkonyAT, de erre nem értünk rá.
Ellentétes irányba mentünk. Meg is álltam egy pillanatra, hogy nekem arra van az otthonom, de csak azt mondta: - Ezek nem fognak megmenteni! Gyere, elbújtatlak, holnap már újra a gazdádéknál lehetsz.
Fájó szívvel vágtatni kezdtem Tornádó által mutatott útvonalon. Egy halk hangot hallottam a távolban. – Alkonyat. – Chloé volt. Ezer közül megismerném.
*
Hajnal után lecsendesedett és elmúlt a vihar. A többiek –Tornádóval együtt- még aludtak, én viszont nem tudtam várni, hogy ne találkozhassak újra Chloé-val. Ám házuk helyén csak szétszaggatott romokat találtam. Még épp hogy állt a ház, de bármelyik apró pisszenésre összedőlhetett volna. Bementem, hátha találok valamit. De semmi. A ruháik se voltak ott. Valószínűleg elmentek jó messze innen és minél hamarabb. Szemeibe könnyek szöktek.
Kintről hangos nyerítések hallatszottak. Tornádóék eljöttek értem. Kiléptem a jégvihar által betört ajtón és Tornádó odajött hozzám. – Na, hol vannak?
- Elmentek… - szóltam halkan. – Itt hagytak… Elhagytak…

Folytatás következik...

 

 

Érdekes ~ Állati családok ~ Nyárindító giga-rovat

 

 

 

Nagyon jó nyarat kívánunk minden kedves olvasónkban! Szerencsére a The Animal News nyáron sem pihen, így hát találkozunk júliusban! 

Szólj hozzá